مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 11:282014-10-23ورزشي

جمعه دوم آبان ماه مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم در قم برگزار می شود


اتومبیلرانان قم در آخرین روز هفته تربیت بدنی و ورزش در چارچوب رقابت های اتومبیلرانی اسلالوم قهرمانی قم با یکدیگر به رقابت می پردازند.

- " از قم، مسابقات اتومبیلرانی در رشته اسلالوم به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش و البته در آخرین روز این هفته یعنی دوم آبان ماه به عنوان رقابت های اتومبیلرانی قهرمانی استان قم برگزار خواهد شد.

این در شرایطی است که قم در زمینه های مختلف ورزش های موتورسواری و اتومبیلرانی دارای ظرفیت های خوبی است و برگزاری اینگونه رقابت ها یکی از بهترین راه ها برای معرفی این ظرفیت ها است و علاوه بر آن استعدادهای اتومبیلرانی استان قم نیز شناخته می شوند.

البته اتومبیلرانی یکی از ورزش های جذاب و پرهیجان محسوب می شود و استان قم در زمینه اتومبیلرانی و همچنین رشته موتورسواری که نام فدراسیون و هیئت های کشور با این دو رشته شناخته می شود، دارای ظرفیت ها و استعدادهای بسیار خوبی است.

قم در اتومبیلرانی و موتورسواری رتبه خوبی در کشور دارد و چنانچه در این رشته ها سرمایه گذاری ها و حمایت های لازم صورت بگیرد قم با توجه به ظرفیت هایی که در قم وجود دارد و علاقمندان زیادی که به این رشته می پردازند، قم می تواند جزو استان های تراز اول این رشته ها باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعه دوم آبان ماه مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم در قم برگزار می شود

جمعه دوم آبان ماه مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم در قم برگزار می شود