مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 11:232014-10-23اقتصادي

استاندار مرکزی: ارتقاء سطح کیفی نیروی انسانی، توسعه اقتصاد را تضمین می کند


ارتقاء سطح کیفی نیروی انسانی، توسعه اقتصاد و رونق تولید را تضمین خواهد کرد.

- " از اراک، محمدحسین مقیمی ظهر امروز در شورای مشورتی جوانان و دیدار با جمعی از جوانان استان افزود: امروزه جوانان مهم ترین رکن در چرخه توسعه اقتصادی در تمام جوامع محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه استفاده از نیروی جوان آینده کشورها را تضمین می کند، بیان کرد: بی توجهی به جوانان بی توجهی به اهداف جامعه و رویکردهای توسعه کشور محسوب می شود که مدیران و مسئولان باید با اهتمام ویژه این مهم را در کشور به ویژه در استان مرکزی مد نظر داشته باشند.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: همانگونه که با اعتماد به جوانان قدیم کشور را سالیان سال روی پا نگاه داشته ایم و هر روز شاهد پیشرفت این کشور بودیم، اعتماد به جوانان امروز هم موجب پیشرفت بین المللی خواهد شد.

مقیمی افزود: در حال حاضر جمعیت جوان استان بیش از 433 هزار نفر در سنین 15 تا 34 سال است که این رقم نیمی از جمعیت این استان را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه 60 درصد از جوانان استان با مشکل بیکاری مواجه هستند، ادامه داد: اشتغال و بیکاری مهم ترین دغدغه جوانان استان به شمار می رود که استانداری با تشکیل شورای جوانان و برنامه ریزی های مدون در آیندهای نزدیک این مشکل را کاهش خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار مرکزی: ارتقاء سطح کیفی نیروی انسانی، توسعه اقتصاد را تضمین می کند

استاندار مرکزی: ارتقاء سطح کیفی نیروی انسانی، توسعه اقتصاد را تضمین می کند