مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 11:232014-10-23سياسي

نماینده مردم بیجار در مجلس: وعده های وزیر ارتباطات در کردستان عملی نشده است


نماینده مردم بیجار در مجلس با اشاره به سفر وزیر ارتباطات به کردستان و وعده وی در خصوص رفع مشکلات حوزه ارتباطات و فن آوری استان، گفت: متاسفانه تاکنون هیچ کدام از این وعده ها عملی نشده است.

- " از بیجار، سیدمحمد بیاتیان ظهر امروز در جلسه ای که در راستای بررسی روند توسعه زیرساخت های ارتباطات و فناوری اطلاعات و شناسایی و رفع مشکلات ارتباطات شهرستان بیجار با حضور فرماندار، مدیرعامل پست بانک و مدیرکل پست و مدیرعامل شرکت مخابرات استان کردستان در محل دفتر فرمانداری برگزار شد ضمن تقدیر از عملکرد شایسته وزارت بهداشت و اعلام 100 درصدی رضایتمندی مردم، خواستار پیگیری مشکلات بیجار در بخش ارتباطات و فناوری که از کمترین امکانات در این زمینه برخوردار است، شد.

وی با بیان اینکه عملکرد ضعیف مخابرات در شهرستان بیجار هیچ توجیهی ندارد و در برابر اعتراض های مردم دیگر قابل دفاع و حمایت نیست، عنوان کرد: با توجه به گذشت 35 سال از عمر نظام مشکل شهرستان بیجار در زمینه ارتباطات و فن آوری مایه بسی تعجب و نگرانی است.

بیاتیان در ادامه با اشاره به سفر اخیر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان کردستان و وعده وی در خصوص رفع معضلات و مشکلات زیرساخت های حوزه ارتباطات و فن آوری استان به ویژه شهرستان بیجار، بیان کرد: متاسفانه تا کنون هیچ یک از این وعده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم بیجار در مجلس: وعده های وزیر ارتباطات در کردستان عملی نشده است

نماینده مردم بیجار در مجلس: وعده های وزیر ارتباطات در کردستان عملی نشده است