مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 10:182014-10-23سياسي

2 سال دیگر مردم همدان نماز جمعه را در مصلا اقامه می کنند


رییس ستاد برگزاری نماز جمعه همدان با بیان اینکه تا دو سال آینده نماز جمعه همدان در مصلا برگزار می شود، گفت: برای احداث مصلای همدان 50 میلیارد تومان در نظر گرفته شده که تا کنون 12 میلیارد تومان هزینه شده است.

- " از همدان حجت الاسلام عباس اسماعیلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد 6 ماهه ستاد برگزاری مراسم نماز جمعه همدان اظهار کرد: از جمله برنامه های فرهنگی و مذهبی ستاد اقامه نماز جمعه در همدان برگزاری 27 مورد مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه و 55 مورد انواع مراسم فرهنگی و مذهبی بوده است.

وی گفت: برگزاری 150 مورد کلاس های مختلف علمی، آموزشی و سبک زندگی به مدت 371 ساعت برای 4 هزار و 462 نفر توسط کانون فرهنگی هنری ظهور و دعوت از 26 سخنران قبل از خطبه ها از دیگر برنامه های ستاد است.

*شرکت 12 هزار نفری در نماز جمعه همدان رییس ستاد برگزاری نماز جمعه همدان تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون در هر جمعه جمعیتی بالغ بر 12 هزار نفر از نماز جمعه استقبال کردند که این رقم در ایام ماه مبارک رمضان به 15 تا 20 هزار نفر می رسد.

وی خاطرنشان کرد: از جمله عمکرد ستادی و اداری ستاد اقامه نماز جمعه در همدان برگزاری 255 جلسه با ادارات، نهادهای اجرایی و رده های تشکیلاتی زیرمجموعه ستاد نماز جمعه و بیمه 2 هزار نفر از نمازگزاران جمعه از مرداد سال گذشته تا مردادم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 سال دیگر مردم همدان نماز جمعه را در مصلا اقامه می کنند

2 سال دیگر مردم همدان نماز جمعه را در مصلا اقامه می کنند