مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 09:532014-10-23سياسي

مرحله شهرستانی نهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در سنندج آغاز شد


مرحله شهرستانی نهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در مجتمع فرهنگی فجر سنندج آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، ظهر امروز و طی مراسمی در سنندج با حضور 58 نفر در هفت رشته مرحله شهرستانی نهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج آغاز شد.

مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان در حاشیه برگزاری این جشنواره قرآنی گفت: جشنواره قرآنی مدهامتان در هفت رشته قرائت، حفظ، اذان، ترتیل، تفسیر، مفاهیم و نهج البلاغه، تصحیح قرائت حمد و سوره و اذکار نماز برگزار می شود.

کامل گلباغی با اشاره به روند برگزاری این جشنواره ادامه داد: رشته های قرائت، حفظ، ترتیل و تصحیح قرائت حمد و سوره در دو رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال امروز با شرکت 58 برادر در سنندج در حال برگزاری است.

وی با تاکید بر اینکه رشته تفسیر ویژه امامان جماعت مساجد برگزار می شود، افزود: در رشته قرائت مسابقه از کل قرآن مجید است و رشته حفظ، نیز در بخش یک، سه و پنج جزء برای رده سنی زیر 16 سال و سه بخش 10، 20 جزء و حفظ کل برای رده سنی بالای 16 سال برگزار می شود.

مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان افزود: 23 ابان رشته تفسیر ویژه امامان جماعت و آزمون رشته مفاهیم قرآن و نهج البلاغه نیز همزمان با 30 آبان به صورت سراسری برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله شهرستانی نهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در سنندج آغاز شد

مرحله شهرستانی نهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در سنندج آغاز شد