مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 09:532014-10-23سياسي

رییس سازمان نوسازی مدارس: یک سوم فضای آموزشی مازندران نیازمند بازسازی است


رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه 2 میلیون و 300 هزار فضای آموزشی در اختیار آموزش و پرورش استان است، گفت: هنوز یک سوم فضاهای آموزشی نیازمند بازسازی و تخریب است.

- " از بابلسر، مرتضی رییسی ظهر امروز در جلسه هم اندیشی مدیران آموزش و پرورش مازندران با اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: 17 هزار کلاس درس در استان مازندران وجود دارد که سرانه آموزشی در مازندران از سرانه آموزشی در کشور بیشتر است.

وی با بیان اینکه 2 میلیون و 300 هزار فضای آموزشی در اختیار آموزش و پرورش استان است، گفت: با وجود اعتبارات خوبی که بعد از مصوبات مجلس به استان اختصاص یافت هنوز یک سوم فضاهای آموزشی نیازمند بازسازی و تخریب است.

این مسئول با بیان اینکه از مجموع اعتبارات مجلس برای آموزش و پرورش بیش از 200 میلیارد تومان به مازندران اختصاص یافت، گفت: 120 هزار متر مربع فضای آموزشی مقاوم سازی و 220 هزار متر مربع نیز تخریب و بازسازی می شود.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه بیش از 35 درصد فضای آموزشی استان قدمت کمتر از هشت سال است، افزود: سازمان نوسازی پنج درصد از اعتباراتی که به ما اختصاص می یابد را به استان مازندران اختصاص می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان نوسازی مدارس: یک سوم فضای آموزشی مازندران نیازمند بازسازی است

رییس سازمان نوسازی مدارس: یک سوم فضای آموزشی مازندران نیازمند بازسازی است