مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 09:482014-10-23سياسي

افزایش مصرف شیشه بین جوانان، زنگ خطری برای جامعه


قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور به کاهش مصرف مواد مخدر سنتی در بین معتادان اشاره و تصریح کرد: افزایش مصرف مواد مخدر صنعتی به ویژه شیشه در بین جوانان زنگ خطری برای جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه چهارمحال و بختیاری، علیرضا جزینی در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، مواد مخدر را بلایی خانمان سوز دانست و اظهارکرد: اکنون 243 میلیون تن از مردم جهان به مصرف انواع مواد مخدر اعتیاد دارند.

وی به کاهش مصرف مواد مخدر سنتی در بین معتادان اشاره و تصریح کرد: افزایش مصرف مواد مخدر صنعتی به ویژه شیشه در بین جوانان بسیار مشهود است.

به گفته جزینی، کشور افغانستان در همسایگی ایران، سالانه هفت هزار تن تریاک در سطح 210 هزار هکتار از زمین های کشاورزی تولید می کند.

جزینی به تولید سالانه 650 تن هرویین در افغانستان اشاره و خاطرنشان کرد: در این کشور کارگاه ها و لابراتوارهای تولید شیشه نیز فعال هستند.

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: در نیمه نخست امسال 370 تن مواد مخدر با منشأ تریاک در کشور کشف شده که این میزان در مدت مشابه پارسال 840 تن بوده است.

همچنین 70 درصد کشفیات مواد مخدر در مرزهای کشور صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مصرف شیشه بین جوانان، زنگ خطری برای جامعه

افزایش مصرف شیشه بین جوانان، زنگ خطری برای جامعه