مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 09:272014-10-23دانش

استان یزد باید به عنوان استانی دانشگاهی در کشور شناخته شود


رییس دانشگاه یزد با اشاره به نحوه جذب دانشجویان در دانشگاه ها گفت: استان یزد باید به عنوان استانی دانشگاهی در کشور شناخته شود تا جذب خود به خود صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار"خبرگزاری دانشجو" از یزد؛ "اولیا، رییس دانشگاه یزد عصر روز گذشته در نشست روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان یزد در دانشگاه پیام نور استان یزد با اشاره به ضرورت تشکیل این جلسات گفت: ما جلسات روسای دانشگاه ها و مراکز اموزش علمی استان را به منظور هماهنگی و همگرایی دانشگاه ها و همچنین جلوگیری از موازی گری برگزار می کنیم تا بتوانیم به راهبردی عملی در جهت ارتقای اموزش عالی استان دست پیدا کنیم.

وی افزود: امروز برای رسیدن به راهکاری عملی در جهت ارتقای اموزش عالی استان تا خودمان در استان به فکر نباشیم، کسی نیز به فکر ما نخواهد بود و باور داریم که باید برای ارتقای آموزش عالی استان یزد باید با جلوگیری از موازی کاری به فکر ارتقا باشیم.

رییس دانشگاه یزد خاطرنشان کرد: اگر استان یزد به عنوان مرکز آموزش عالی مناسب، معروف و شناخته شود، دانشجویان نیز از استان های دیگر نیز جذب خواهند شد و دیگر دغدغه جذب دانشجو را نیز نخواهیم داشت.

اولیا تصریح کرد: در جلسات بعدی ما باید به اجمالی برای برنامه توسعه آموزش عالی برسیم تا بتوان راهکار خوبی برای ارتقای استان در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان یزد باید به عنوان استانی دانشگاهی در کشور شناخته شود

استان یزد باید به عنوان استانی دانشگاهی در کشور شناخته شود