مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 09:082014-10-23سياسي

مدیر آموزش و پرورش روانسر مطرح کرد برگزاری کلاس های آموزش خانواده در مدارس روانسر


مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر از برگزاری کلاس های آموزش خانواده به منظور ارتقای سطح دانش و مهارت اولیا در زمینه های تربیت فرزندان در مدارس این شهرستان خبر داد.

- " از روانسر، امان الله فرجی صبح امروز در همایش انجمن های اولیا و مربیان مدارس شهرستان روانسر اظهار کرد: خانواده اصلی ترین نهاد اجتماعی و خاستگاه فرهنگ و تمدن در  جوامع بشری است.

فرجی تلاش برای حفظ و تحکیم این نهاد مقدس را امری ضروری خواند و گفت: اگر بنیان خانواده در جامعه بر مبنای فضیلت، اخلاق نیکو و آموزه های دینی و الهی باشد روح معنویت، تعاون، هم دلی و محبت بر جامعه حاکم خواهد شد.

به گفته وی، انجمن اولیا و مربیان ارکان اصلی مدرسه و پل ارتباطی دو نهاد تاثیرگذار خانه و مدرسه در تعلیم و تربیت دانش آموزان است و این انجمن ها از ارزشمندترین جایگاه مشارکت و نظارت والدین در آموزش و پرورش برخوردارند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر به تعامل دوسویه خانه و مدرسه اشاره کرد و افزود: ارتباط و تعامل خانه و مدرسه باید هماهنگ و اثربخش باشد، چرا که خانه از برنامه های مدرسه و برنامه های مدرسه از خانواده تاثیر می گیرد.

این مسئول نقش والدین در امور مدرسه را حائز اهمیت برشمرد و تصریح کرد: آموزش و پرورش نیازمند مشارکت و هم دلی هدفمند و آگاهانه خانواده ها در تعلیم و تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر آموزش و پرورش روانسر مطرح کرد برگزاری کلاس های آموزش خانواده در مدارس روانسر

مدیر آموزش و پرورش روانسر مطرح کرد برگزاری کلاس های آموزش خانواده در مدارس روانسر