مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 09:082014-10-23سياسي

معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد: تقسیم یکسان اعتبارات قرآنی خلاف عدالت است


معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: موسسه های قرآنی نیازمند حمایت هستند و اگر اعتبارات حوزه قرآنی کشور به صورت یکسان تقسیم شود خلاف عدالت است.

- " از قم، حجت الاسلام محمدرضا حشمتی در مراسم اختتامیه مسابقات قرآنی موسسه نورالثقلین که ظهر امروز در سالن اجتماعات این موسسه آموزشی برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن ماه محرم اظهار کرد: مردم باید در این ماه از آموزه های قرآنی نیز استفاده کنند.

وی با اشاره به برخی از فعالیت های موسسه نورالثقلین تصریح کرد: این موسسه جایگاه مناسبی را در عرصه فعالیت های قرآنی به خود اختصاص داده و توجه فعالان قرآنی بسیاری را جلب کرده است.

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: موسسه قرآنی نورالثقلین در بخش های مختلفی برای گسترش ترویج فرهنگ قرآن و عترت به دولت تدبیر و امید کمک کرده است.

وی با تاکید بر اینکه موسسه های قرآنی استان قم باید در سطح ملی فعالیت داشته باشند، گفت: موسسه های قرآنی قم باید راه انجام فعالیت های قرآنی در دیگر استان های کشور را باز کنند.

حشمتی از همکاری بیشتر موسسه نورالثقلین در برنامه های قرآنی آینده کشور خبر داد و گفت: موسسه های قرآنی نیازمند حمایت هستند و اگر اعتبارات حوزه قرآنی کشور به صورت برابر تقسیم شود، خلاف عدالت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد: تقسیم یکسان اعتبارات قرآنی خلاف عدالت است

معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد: تقسیم یکسان اعتبارات قرآنی خلاف عدالت است