مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 09:082014-10-23سياسي

اخبار ویژه روزنامه کیهان/ هماهنگی جنایت اسیدپاشی با موج سواری ورشکستگان سیاسی


موج سواری ورشکستگان سیاسی بر سر ماجرای اسیدپاشی در اصفهان ثابت کرد این طیف دغدغه اجتماعی ندارند و درصدد معارضه با احکام اسلامی و نهادهای قانونی هستند.

- روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه امروز پنجشنبه خود نوشت: طیفی از جریان های نفاق شامل گروهک های ضد دین، ورشکستگان فتنه 88 و برخی فرصت طلبان سیاسی به بهانه ماجرای ناگوار اخیر در اسیدپاشی به صورت چند خانم کوشیدند ضمن دامن زدن به التهاب عمومی، شایعه سازی، ایجاد فضای ارعاب و تحریک عواطف عمومی عقده های ناکام خود در زمینه معارضه با احکام اسلامی و نیز مجلس شورای اسلامی را که آخرین بار در برابر تجدید سازمان فتنه گران در وزارت علوم ایستاد، خالی کنند.

اگر شماری از این عناصر دنبال تسویه حساب های سیاسی بودند، طیف دیگر اصول اسلامی نظیر حجاب و امر به معروف و نهی از منکر را هدف قرار داده اند.

در تجمع چند ده نفره دیروز مقابل مجلس شورای اسلامی که از سوی گروهک موسوم به مدافعان حقوق بشر (وابسته به شیرین عبادی و شرکای خارجی!) برگزار شد و نسرین ستوده، پیمان عارف، و.

نیز حضور به هم رسانده بودند، شعارهایی علیه طرح صیانت از حجاب و حمایت از آمران به معروف سر داده شد.

در برخی پلاکاردهای این تجمع نوشته شده بود: طرح صیانت از حجاب و عفاف، تبعیض آشکار علیه زنان است !، طرح حمایت از آمران به معر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار ویژه روزنامه کیهان/ هماهنگی جنایت اسیدپاشی با موج سواری ورشکستگان سیاسی

اخبار ویژه روزنامه کیهان/ هماهنگی جنایت اسیدپاشی با موج سواری ورشکستگان سیاسی