مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 08:532014-10-23اقتصادي

ردپای دکل گمشده نفتی در کشورهای همسایه


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه موضوع مفقود شدن دکل نفتی را با نامه نگاری رسمی از وزارت نفت در حال پیگیری هستیم، گفت: برخی اخبار از فعالیت دکل نفتی به نام "دین" در یکی از کشورهای همسایه حکایت می کند.

نادر قاضی پور در گفت وگو باخانه ملت، در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه آیا از سرنوشت دکل نفتی مفقود شده ایرانی اطلاع دارید، گفت: دکل نفتی به نام "دین" در سال 90 به قیمت حدود 80 میلیون دلار که معادل 240 میلیارد تومان است، از کشور ترکیه خریداری شده که معلوم نیست در حال حاضر این دکل کجاست.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: خبرهایی در رابطه با این دکل به ما رسیده که حکایت از آن دارد که این دکل نفتی در یکی از کشورهای همسایه در حال فعالیت است.

قاضی پور تصریح کرد: برای شفاف شدن موضوع مفقودی دکل نفتی نامه ای با امضای 10 نماینده مجلس تدوین شده که این نامه به هیات رییسه مجلس تقدیم شده و هیات رییسه، رییس کمیسیون انرژی را مامور به بررسی این موضوع کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه مجلس تا سرانجام کار پیگیر موضوع مذکور است، یادآور شد: مروی رییس کمیسیون انرژی در حال جمع آوری اطلاعات درخصوص خبر مفقود شدن دکل نفتی از وزارت نفت و شرکت تاسیس دریایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ردپای دکل گمشده نفتی در کشورهای همسایه

ردپای دکل گمشده نفتی در کشورهای همسایه