مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 08:232014-10-23بين الملل

عملیات در سینا؛ وحشت نتانیاهو و سرخوردگی مقامات قاهره


یک رسانه عرب زبان با اشاره به عملیات علیه نظامیان رژیم صهیونیستی در سینا آن را عاملی برای وحشت نتانیاهو و سرخوردگی مقامات مصری محسوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، پایگاه رای الیوم در مطلبی با عنوان "عملیات سینا سرخوردگی عبدالفتاح السیسی و نگرانی نتیانیاهو را به دنبال خواهد داشت" آورده است: زخمی شدن دو نظامی اسراییلی که یکی از آنها زن بود و آن هم در یک عملیات انتحاری علیه گشتی اسراییلی در مرزهای مصر در سیناسبب افسردگی مقامات مصری می شود و همتایان اسراییلی آنها را به نگرانی و وحشت می اندازد.

این عملیات انتحاری در حالی رخ می دهد که یک دوره آرامش حاکم بوده است و این باور وجود داشت که جنگ نیروهای مسلح مصری علیه تروریسم در سینا سبب تضعیف گروههای مسلح و امنیت مرزهای مصر با اسراییل(فلسطین اشغالی) شده است.

رای الیوم می نویسد: چند روز قبل نیز گروههای مسلح موفق به انفجار یک تانک مصری در سینا و کشتن چهار نظامی وابسته به آن شده بودند تا این نکته یادآوری شود که ماموریت ارتش مصر در نابودی تروریسم شکست خورده و نتایجی به دنبال نداشته است.

رای الیوم می افزاید: البته نباید منکر شد که مصر میزبان گفتگوهای فلسطینی ها و اسراییلی ها که منجر به آتش بس شد و نیز میزبان نشست بازسازی غزه با مشارکت وزیران خارجه و نمایندگان پنجاه کشور بود؛ ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات در سینا؛ وحشت نتانیاهو و سرخوردگی مقامات قاهره

عملیات در سینا؛ وحشت نتانیاهو و سرخوردگی مقامات قاهره