مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 08:182014-10-23اقتصادي

ایجاد اشتغال برای 400 هزار نفر در شش ماهه نخست سال


شمار بیکاران کشور در فصل بهار امسال 2 میلیون و 530 هزار نفر بود که این میزان در فصل تابستان به 2 میلیون و 257 هزار نفر کاهش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، محمدباقر نوبخت در جریان سفر به شهرستان بناب در جمع مردم این شهرستان در مصلای بناب اظهار کرد: با سرمایه گذاری های انجام شده توسط بخش دولتی و خصوصی، در شش ماهه نخست امسال برای 400 هزار نفر زمینه اشتغال ایجادشده است.

وی اظهار کرد: دولت حیثیت خود را وابسته به اعتماد مردم می داند و با جهاد شبانه روزی اعضای کابینه در تلاش هستند تا رفاه، امنیت و آسایش ملت عزیز ایران را فراهم کنیم.

اگر اعضای هیئت دولت روزی با لباس بسیجی و رزمنده از تمامینت ارضی این کشور دفاع می کردند هم اکنون در لباس خدمتگزار ملت به پیشرفت و آبادانی کشورمان کمک می کنند.

وی یادآور شد: از شهریور سال گذشته که دولت تدبیر و امید فعالیت خود را شروع کرد، با دو مشکل بزرگ تورم 40درصدی همراه با رکود و رشد منفی 6.

8 درصدی همراه بودیم، از این جهت مجموعه تلاش های دولت به سمت کاهش تورم، مثبت شدن رشد اقتصادی و افزایش اشتغالزایی بود.

سخنگوی دولت تاکید کرد: برای خروج از رکود باید سرمایه گذاری شود و در این راستا دولت همه تلاش خود را در 6 ماهه دوم سال گذشته برای افزایش سرمایه گذاری به منظو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال برای 400 هزار نفر در شش ماهه نخست سال

ایجاد اشتغال برای 400 هزار نفر در شش ماهه نخست سال