مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 06:282014-10-23سياسي

تاکید دادستان سمنان بر ارائه راهکار برای احیاء فریضه امربه معروف و نهی ازمنکر


دادستان عمومی و انقلاب استان و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در استان سمنان گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر مظلوم واقع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، حیدر آسیابی در نشست استانی همایش ملی قانون و امر به معروف و نهی از منکر افزود: باید راهکارهایی برای احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر ارائه شود.

وی از فعالیت ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر در استان سمنان خبر داد و گفت: این ستاد در شهرستان ها هم تشکیل شده و درصدد تقویت آن هستیم.

معاون فرهنگی دادگستری کل استان سمنان نیز در این جلسه ترویج فرهنگ دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر را ضروری دانست و ضمن بیان اینکه آیات و روایات متعددی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد، خواستار تلاش برای نهادینه کردن این فریضه مهم الهی شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد قاسم عین الکمالی با اشاره به این که همایش ملی این فریضه در هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر از سوی قوه قضاییه در تهران برگزار می شود، گفت: نشست های تخصصی در زمینه موضوعات مورد بررسی در این همایش ملی به استان های سراسر کشور ابلاغ شده است.

وی تصریح کرد: بررسی ضرورت های تدوین قانون امر به معروف و نهی از منکر، نقش نهادها و سازمان ها در ترویج این فریضه و شناسایی آسیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید دادستان سمنان بر ارائه راهکار برای احیاء فریضه امربه معروف و نهی ازمنکر

تاکید دادستان سمنان بر ارائه راهکار برای احیاء فریضه امربه معروف و نهی ازمنکر