مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 05:482014-10-23سياسي

تخریب 2 واحد دام داری غیرمجاز در بستر رودخانه جاجرود


مدیر امور منابع آب ورامین از تخریب دو واحد دامداری غیرمجاز که در بستر و حریم رودخانه جاجرود احداث شده بود، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، وحید مرادی نسب اظهار داشت: با تلاش امور منابع آب ورامین و با هماهنگی پلیس امنیت و پیشگیری شهرستان قرچک و همچنین دریافت دستور قضایی، نسبت به تخریب دو واحد دامداری غیرمجازی که در بستر و حریم رودخانه جاجرود واقع شده بود، اقدام شد.

وی با بیان اینکه هشدارهای لازم به متخلفان به صورت قانونی داده می شود، گفت: متاسفانه با وجود هشدارهای لازم و تذکرهای قانونی و با توجه به وضع منابع آبی استان تهران که همواره از سوی مسئولان استانی و کشوری مطرح و تاکید می شود، متخلفان همچنان به انجام تخلف مشغول هستند.

وی اضافه کرد: هرگونه تصرف در بستر و حریم رودخانه ها ممنوع است و هیچ فرد حقیقی یا حقوقی حق ساخت وساز در آن را ندارد به ویژه اینکه رودخانه هایی مانند جاجرود تامین کننده آب شرب تهران هستند و حفاظت از آنها جزو وظایف همه مردم است.

مرادی نسب با بیان اینکه دو واحد دام داری تخریب شده در منطقه قشلاق اول داوودآباد از توابع شهرستان قرچک قرار داشت، یادآور شد: در این عملیات درمجموع 150 مترمکعب از مستحدثات غیرقانونی ساخته شده، تخریب شد و به این ترتیب بیش از 400 مترمربع از زمین های بستر رودخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 2 واحد دام داری غیرمجاز در بستر رودخانه جاجرود

تخریب 2 واحد دام داری غیرمجاز در بستر رودخانه جاجرود