مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 05:432014-10-23حوادث

رایزنی برای ایجاد شش رشته جدید در مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی فارس


رییس مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان فارس از رایزنی برای ایجاد شش رشته در این مرکز خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سردار سیروس سجادیان صبح پنجشنبه در نشستی خبری با اشاره به جذب دانشجو برای بهمن ماه برای مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: بر اساس نیازهای انتظامی استان و رایزنی های انجام شده احتمالا" در بهمن ماه ، مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان فارس در رشته های جدید دانشجو جذب خواهد کرد.

وی در خصوص این رشته ها اظهار داشت: در صورت موافقت، این مرکز در شش رشته حمل و نقل و ترافیک شهری، خدمات قضایی، امور کیفری، پدافند غیرعامل، آسیب شناسی اجتماعی و مراقبت و کنترل دانشجو جذب خواهد کرد.

رییس مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان فارس با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل ازمنظر مقام معظم رهبری که فرمودند پدافند غیرعامل یک اصل خواهد بود برای همیشه نه برای یک مقطعی خاص .

پدافند غیرعامل یک درک مشترک در کشور لازم دارد ، یک احساس مشترک لازم دارد ، همه بفهمیم که این لازم است افزود: با تکیه بر تدابیر رهبر معظم انقلاب و به پشتوانه قوانین و مقررات بر پایه عزم ملی و باورعمومی مسئولان و آحاد کارکنان فرماندهی انتظامی استان فارس همت و تلاش مجدانه خویش را در اعمال تدابیر دفاع غیرعامل و حاکمیت اصول آن در ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی برای ایجاد شش رشته جدید در مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی فارس

رایزنی برای ایجاد شش رشته جدید در مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی فارس