مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 04:482014-10-23سياسي

مخاطبان فضای مجازی دنبال کشف حقیقت هستند


اگرچه به فضای مجازی، مجاز گفته می شود، ولی مخاطبان فضاهای مجازی به دنبال کشف حقیقت هستند و باید به این فضا حقیقی گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این مرجع تقلید در مراسم افتتاحیه استودیوهای رادیو و تلویزیونی بنیاد اسرا و آغاز پخش زنده دروسش که در بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسرا برگزار شد، اظهار کرد: ارتباط با مخاطبان به صورت حقیقی است و به نوعی آنها به دنبال کشف حقیقت و برقراری ارتباط علمی با مردم دیگر هستند و به طور کلی می توان گفت که هر مسیری که در راه علم برداشته شود حقیقی است.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین رسالت های اجتماعی مردم گفت وگو و سخن صادقانه است؛ اگر سخنی صادقانه باشد دیگر مجازی نیست.

جوادی آملی گفت: کسانی که از خدا ترسی به دل ندارند، هیچ گاه راست نمی گویند و چون از خدا ترسی ندارند، از بیان دروغ نیز ترسی ندارند.

وی گفت: تبلیغ حق کسانی است که به آن مفاهیم عالم هستند و باید در این مسیر صادقانه گام نهاد، زیرا فضیلت، خوبی، صداقت و دانش در قلب های مردم نهادینه شده و هر کسی که با آنها صادق باشد محبوب نیز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از حوزه نیوز، این مرجع تقلید با ذکر این مطلب که دلیل محبوبیت رهبر انقلاب نزد مردم، صداقت داشتن ایشان در گفته هایشان است بیان کرد: رسانه ها باید در مسیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخاطبان فضای مجازی دنبال کشف حقیقت هستند

مخاطبان فضای مجازی دنبال کشف حقیقت هستند