مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1393 ساعت 21:322014-10-22اقتصادي

تعاونی مسکن جامعه ورزشکاران ایرانیان در بلاتکلیفی


این تعاونی مسکن از اعضای تعاونی خود برای پروژه مارال کاسپین طی 2 تا 5 سال گذشته حدود 15 تا 20 میلیون تومان به تناوب دریافت کرده است اما تاکنون نتیجه ای برای اعضای تعاونی حاصل نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو ، مسکن مهر را می توان از طرح های خوب، بد، زشت دولت نهم دانست؛ طرحی که هرچند بسیاری از افراد را خانه دار کرد اما در مقابل عده ای را در بلاتکلیفی گذاشته است.

در این میان برخی از تعاونی های مسکن علیرغم دریافت مبالغی از اعضای خود، به تعهدات خود عمل نمی کنند؛ یکی از این تعاونی ها، تعاونی مسکن جامعه ورزشکاران ایرانیان است.

تعاونی مسکن جامعه ورزشکاران ایرانیان به شماره ثبت 300877 واقع در شهر پرند از اعضای تعاونی خود برای پروژه مارال کاسپین که حدود 92 نفر می باشند، طی 2 تا 5 سال گذشته حدود 15 تا 20 میلیون تومان به تناوب دریافت کرده است اما تاکنون نتیجه ای برای اعضای تعاونی حاصل نشده است.

یکی از اعضای این تعاونی به خبرنگار رویکرد می گوید: طی 6 ماهه گذشته مسئولین تعاونی مسکن جامعه ورزشکاران ایرانیان از حضور در تعاونی امتناع کرده اند و هیچ پاسخی نیز در خصوص اقدامات انجام شده به اعضا نمی دهند به طوری که نحوه برخورد اعضای هیئت مدیره تعاونی باعث شده تا اعضای تعاونی در بلاتکلیفی بسر ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعاونی مسکن جامعه ورزشکاران ایرانیان در بلاتکلیفی

تعاونی مسکن جامعه ورزشکاران ایرانیان در بلاتکلیفی