مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1393 ساعت 15:182014-10-22اقتصادي

معاون خدمات شهری شهرداری قم مطرح کرد آموزش اصناف برای رعایت اصول ایمنی در بازار


معاون خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه استاندارد ساختمان های شهری باید مورد توجه مسئولان و مردم قرار گیرد گفت: آموزش جامعه اصناف و آشنا کردن آن ها با اصول ایمنی سبب اجرایی کردن اصول ایمنی در بازارها خواهد شد.

- " از قم، مهدی اصفهانیان مقدم ظهر امروز در نخستین جلسه تدوین دستورالعمل ایمنی و حفاظت از بازار و همچنین چهارمین نشست تخصصی ایمنی ساختمان ها به برخی از ابلاغ های کشوری مرتبط با ایمنی ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی اشاره کرد و افزود: رعایت معیارهای ایمنی سبب کاهش خسارت های مالی و جانی به هنگام وقوع حادثه های مختلف خواهد شد.

وی با بیان اینکه استاندارد ساختمان های شهری باید مورد توجه مسئولان و مردم قرار داده شود، بیان کرد: آموزش جامعه اصناف و آشنا کردن آن ها با اصول ایمنی سبب رعایت اصول ایمنی در بازارها خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری قم مشارکت مردمی را راهکاری برای پیشبرد امور شهری دانست و گفت: افزایش سرمایه گذاری در زمینه آموزش، فرهنگ شهروندی را تقویت کرده است.

وی با تاکید بر ارائه الگوهای مهندسی ایمنی مناسب توسط نهادهای تحقیقاتی و مطالعاتی خاطرنشان کرد: هر ساله 20 میلیون زائر در شهر قم حضور پیدا می کنند و همایش ملی و مذهبی در این شهر برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون خدمات شهری شهرداری قم مطرح کرد آموزش اصناف برای رعایت اصول ایمنی در بازار

معاون خدمات شهری شهرداری قم مطرح کرد آموزش اصناف برای رعایت اصول ایمنی در بازار