مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1393 ساعت 15:172014-10-22سياسي

دیدار علما و روحانیان زنجان با رییس جمهور


علما و ایثارگران هر دو یک هدف را در انقلاب اسلامی دنبال می کنند که نقطه اوج آن در ماه محرم بوده و نقش محرم و عاشورا در انقلاب و دفاع مقدس بسیار پررنگ بوده است.

روحانی در جمع علما و روحانیان زنجانی با ابراز خرسندی از فرصت پیش آمده برای حضور در جمع مردم زنجان و اندیشمندان زنجانی افزود: خوشحالم که در محضر کسانی که افتخار می کنند مبلغ دین خدایند و همچنین خانواده معزز شهیدان ، جانبازان ، ایثارگران و همه خانواده هایی که در راه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جان خود و عزیزان خود را در راه حق فدا کردند.

وی با اشاره به در پیش بودن ماه محرم و ایثار و فداکاری اما م حسین (ع) در راه احیای دین گفت: روحانیت به ویژه روحانیت شیعه در سایه نام امام حسین ، کربلا و محرم امام حسین توانستند بار مسئولیت سنگین این نهضت را در قرن های متوالی بر دوش بگیرند.

وی با بیان این که ایثارگران در سایه علما پرورش یافتند و علما هم در سایه ایثارگری این عزیزان هستند گفت: علما و ایثارگران هر دو در یک مسیر هستند ، یکی با قلم و دیگری با خون خود رسالت خود را انجام می دهند.

دکتر روحانی افزود: اگر به تاریخ انقلاب اسلامی نگاه کنیم ، نقش محرم و عاشورا هم در انقلاب و هم در دفاع مقدس بسیار پررنگ است ، هم آغاز نهضت و انقلاب اسلامی گرچه از سال 41 شروع شد اما نقطه اوجش ایام محرم سال 1342 ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار علما و روحانیان زنجان با رییس جمهور

دیدار علما و روحانیان زنجان با رییس جمهور