مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1393 ساعت 15:032014-10-22سياسي

بندر شادگان پس از 70 سال مجددا احیا می شود


نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی از آغاز به کار دوباره بندر شادگان پس از یک وقفه 70 ساله در تاریخ پنج آبانماه سال جاری خبر داد.

- عبدالله تمیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بحث مرزی بودن شادگان از سوی برخی دستگاه های ذیربط مورد قبول نبود در حالیکه بندر شادگان دارای 55 کیلومتر مرز آبی با خلیج فارس است و این بدین معنی است که بندر شادگان باید در تجارت بین المللی نیز فعال شود.

وی افزود: عدم فعالیت بندر شادگان که قریب به 40 میلیارد تومان برای احداث آن هزینه شده بود به هیچ عنوان زیبنده شهرستان شادگان نبود لذا طی نشست های متعدد و پیگیری های مداوم صورت گرفته با وزرای صنعت، معدن و تجارت همچنین وزیر کشور و سایر وزارتخانه ها و متولیان مرتبط سرانجام گروه های کارشناسی مربوطه در چند نوبت به شهرستان سفر کردند و سرانجام با افتتاح بندر موافقت شد.

به نظر می رسد در این مسیر اهتمام و جدیت استاندار محترم خوزستان نیز شایان تقدیر است.

عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی، بندر شادگان را یک ظرفیت اقتصادی قابل توجه برای شهرستان دانست و گفت: شادگان به عنوان بزرگترین تولید کننده خرمای کشور سالانه 40 هزارتن خرمای خود را از طریق بندر عباس به خارج از کشور صادر می کند که با راه اندازی این بندر تحول عمده ای در زمینه صادرات خرما که تا 100 هزارتن در سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندر شادگان پس از 70 سال مجددا احیا می شود

بندر شادگان پس از 70 سال مجددا احیا می شود