مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1393 ساعت 14:422014-10-22بين الملل

رنتسی: مداخله ایتالیا علیه داعش به زودی پایان نمی یابد


نخست وزیر ایتالیا اعلام کرد اقدام های این کشور علیه داعش به زودی به پایان نخواهد رسید و لازم خواهد بود جامعه بین الملل نیز در آن مداخله کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اینترنتی دیاریو دل وب، متئو رنتسی نخست وزیر ایتالیا بر این باور است ، جنگ داعش یک جنگ مذهبی نبوده، بلکه مداخله ای است که از طریق ترس و وحشت، حیثیت زنان و مردان را نشانه گرفته است.

رنتسی اعلام کرده است، این مسئله در مدت زمان کوتاه به پایان نخواهد رسید و لازم خواهد بود به طرحی عملی فکر کرد تا جامعه بین المللی نیز در آن مداخله داشته باشد.

نخست وزیر ایتالیا گفت: امروز مرز سوریه و عراق مشخص کننده ارزش ها و حیثیت یک مردم است، نه یک مذهب.

آنچه که در این منطقه با آن مبارزه می شود، یک جنگ مذهبی نبوده، بلکه بیش از همه، مداخله ای است که قصد آن هدف قرار دادن حیثیت زنان و مردان است.

این پایگاه اینترنتی نوشت، رنتسی درباره مداخله ایتالیا در همکاری با تعهد جامعه بین الملل اروپایی، گفت: (این مداخله) به زودی پایان نخواهد یافت و باید آن را به مسئله بزرگ لیبی ربط داد و اینکه چگونه جامعه بین الملل قصد رویارویی با مسئله، در این کشور بزرگ را دارد.

این پایگاه اینترنتی نوشت، هفته پیش، نخست وزیر ایتالیا در اجلاس یورو- آسیا در شهر میلان در این کشور، به همراه دیگر رهبران اروپایی، درباره مسئله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنتسی: مداخله ایتالیا علیه داعش به زودی پایان نمی یابد

رنتسی: مداخله ایتالیا علیه داعش به زودی پایان نمی یابد