مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1393 ساعت 14:382014-10-22ورزشي

مجموعه چندمنظوره فرهنگی ورزشی شهربانو در تبریز افتتاح شد


مجموعه چندمنظوره فرهنگی ورزشی شهربانو با اعتبار 12 میلیارد ریالی در منطقه 10 تبریز به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مجموعه چندمنظوره فرهنگی ورزشی شهربانو از پروژه های هدفمند شهرداری منطقه 10 است که با عرصه هزار و 50 مترمربع و زیربنای هزار و 200 مترمربع، شامل بخش های مختلف سالن ورزشی چندمنظوره فوتبال، هندبال، هنرهای رزمی، شطرنج، بدنسازی، تنیس، ایروبیک و همچنین امکانات جنبی ساختمان مدیریت و رختکن احداث شده است.

عملیات اجرایی این مجموعه ورزشی به عنوان نخستین مجموعه اختصاصی ورزشی بانوان در حوزه شهرداری منطقه10 و با اعتبار 12 میلیارد ریال و در مدت 14 ماه اجرا و به اتمام رسیده است.

توسعه زیرساخت های ورزشی گامی در ارتقای سلامتی شهروندان است شهرام دبیری بعد از ظهر چهارشنبه در این مراسم با اشاره به تلاش شورا و شهرداری در ارتقای شاخص های سلامتی شهروندان تبریزی گفت: در کنار ایجاد خانه های سلامت، توسعه زیرساخت های ورزشی نقش مهمی در ارتقای شاخص های سلامتی شهروندان خواهد داشت.

رییس شورای اسلامی تبریز با بیان اینکه ورزش بانوان به شدت مورد تاکید این مجموعه است، گفت: نیمی از جامعه را بانوان تشکیل می دهند و بنابراین توسعه امکانات ورزشی باید با در نظر گرفتن همین نسبت مورد توجه واقع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه چندمنظوره فرهنگی ورزشی شهربانو در تبریز افتتاح شد

مجموعه چندمنظوره فرهنگی ورزشی شهربانو در تبریز افتتاح شد