مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1393 ساعت 12:482014-10-22اجتماعي

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین: جنگ نرم آژیر خطر ندارد


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، ماهواره را از ابزارهای جنگ نرم دانست و گفت: جنگ نرم علامت و آژیر خطر ندارد.

- " از آبیک، طیب ملکی پور در همایش خانواده شهرستان آبیک که پیش از ظهر امروز در سالن سماییان برگزار شد، اظهار کرد: در دوران جنگ سخت هشت سال همه ملت جانانه ایستادند و با فدای جان و مال خود و تقدیم شهیدان، جانبازان و آزادگان بسیار به پیروزی رسیدند ولی امروز خانواده ها با غفلت و صرف هزینه ابزارهای سمی را وارد خانه های خود کرده اند و در واقع جنگ نرم را پذیرفته اند که تلفات این ابزار جنگ نرم پرورش انسان های بی انگیزه، بدون هدف و خانواده های از هم پاشیده خواهد بود.

وی افزود: برنامه های ماهواره ای درصدد بی هویت کردن ارزش ها، اخلاقیات و شکستن حرمت خانواده هستند که باید این ابزار خطرناک از کودکان و نوجوانان ما دور نگه داشته شوند.

این مسئول ادامه داد: زمانی که دشمنان نتوانستند در هشت سال جنگ تحمیلی، انقلاب اسلامی را به زانو درآورند به این نتیجه رسیدند که با بمب و سلاح های جنگی نمی توانند بر انقلاب اسلامی ایران و حمایت مردم از این انقلاب اسلامی و مردمی خدشه ای وارد کنند و تصمیم گرفتند که بر افکار و قلوب جوانان این رمز بوم رخنه کرده و سبک زندگی بی ارزش و بی هویت را با ماهواره به خانواده ها و جوانان تلقین کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین: جنگ نرم آژیر خطر ندارد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین: جنگ نرم آژیر خطر ندارد