مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1393 ساعت 12:022014-10-22سياسي

سردار نقدی : کنار گذاشتن اختلاف سلیقه ها مهمترین راه ایستادیگی در برابر دشمنان


رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور کنار گذاشتن اختلاف سلیقه ها و تکیه بر نقاط قوت را مهمترین راه برای ایستادگی مقابل دشمنان دانست.

سردار نقدی امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان پیشین و جدید سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج گفت: تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی به غربی و ایجاد شکاف در طبقات مختلف اجتماعی از مهمترین اهداف دشمنان نظام است که دشمن با توطئه های متعدد تلاش می کند تا ایمان ، اخلاق و معنویت ملت ایران را دچار خدشه کند و امروزه آنان اختلاف بین مذاهب ، طوایف و حتی والدین با فرزندان را در دستور کار قرار داده اند که باید انسجام و وحدت را به نحو مطلوبی حفظ کنند و به کمال برساند.

وی به نقشه های شوم دشمنان در زمینه ایجاد اختلاف در میان اقوام و مذاهب در کشور اشاره کرد و گفت: کشورهای جهان پذیرفته اند که بهترین و توانمندترین مکتب برای ایستادگی برابر ظلم و جور ، اسلام بود و در این زمینه ملت ایران به عنوان یک الگوی اسلامی برای آنها تبدیل شده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: دشمنان در جنگ و ستیز نظامی مقابل ملت ایران شکست خورده اند و با هجمه های سنگین و ضد اخلاقی قصد دارند که کارآمدی کشور در حوزه فرهنگ و اقتصاد زیر سووال ببرند تا نتوانیم الگویی برای آزادگان جهان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار نقدی : کنار گذاشتن اختلاف سلیقه ها مهمترین راه ایستادیگی در برابر دشمنان

سردار نقدی : کنار گذاشتن اختلاف سلیقه ها مهمترین راه ایستادیگی در برابر دشمنان