مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1393 ساعت 11:532014-10-22اقتصادي

برق سازمانهای خراسان رضوی در هفته پدافند غیر عامل به طور ناگهانی قطع می شود


مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری خراسان رضوی گفت: به منظور تست و بررسی آمادگی ادارات و دستگاههای دولتی خراسان رضوی، برق آنها در یکی از روزهای هفته پدافند غیر عامل قطع خواهد شد و ماموران نامحسوس ما اقدام آن سازمان برای وصل مجدد برق را ثبت خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حمید رضا بابایی ظهر چهار شنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته پدافند غیر عامل برگزار شد، اظهار کرد: پدافند غیر عامل، مجموعه تمهیدات، اقدامات و طرح هایی است که با استفاده از ابزار و بدون نیاز به نیروی انسانی به صورت خود اتکا صورت می گیرد.

مدیر کل پدافند غیر عامل خراسان رضوی گفت: صنعت و تکنولوژی های ما از حالت نظامی خود به اقتصادی تغییر حالت داده و ما نیز به طبع آن امکانات و تجهیزات را به آن طرف سوق دادیم.

وی ادامه داد: ما امروز در حوزه سایبری پدافند غیر عامل، بسیار فعال هستیم و در این زمینه دقت خود را بالا برده ایم.

وی به نقش رسانه ها در اطلاع رسانی پدافند غیر عامل اشاره کرد و گفت: خیلی از مردم حتی معنی کلمه پدافند غیر عامل را نمی دانند و باید همه با یک کار فرهنگی اطلاع رسانی لازم را انجام دهیم و اهمیت آن را برای همگان تبیین کنیم.

بابایی بیان کرد: کشور هایی مانند سوییس و سوئد در حالی که با هیچ گونه تهدیدی روبرو نیستند امروزه در پدافند غیر عامل بسیار پیشرو هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق سازمانهای خراسان رضوی در هفته پدافند غیر عامل به طور ناگهانی قطع می شود

برق سازمانهای خراسان رضوی در هفته پدافند غیر عامل به طور ناگهانی قطع می شود