مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1393 ساعت 11:322014-10-22دانش

دانشگاه ها را به سمت ارائه پژوهش های علمی و کاربردی هدایت کنیم


رییس دفتر مشاور معاون پژوهشی وزارت علوم با اشاره به اینکه باید دانشگاه ها را وادار به ارائه پژوهش های علمی و کاربردی کنیم، گفت: در حال حاضر سند گیاهان دارویی در این وزارت خانه در حال تصویب است و برای این سند در پی یک نقشه راه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار"خبرگزاری دانشجو" از مشهد،" حسن خوش قلب، رییس دفتر مشاور معاون پژوهشی وزارت علوم امروز در نشست خبری در مراسم افتتاح کنفرانس"صمغ های بومی و کاربرد آن در صنعت غذا" در مشهد یکی از سیاست های وزارت علوم را توجه ویژه به بخش فناوری در مسیر اقتصاد دانش بنیان و توجه به اقتصاد مقاومتی برای نیل به اقتصاد پایدار و رفاه ملی دانست و گفت: در راستای هم افزا کردن دانش و پژوهش آشنایی با سایر کشورها این کنفرانس می تواند کارکرد بسیار خوبی در حوزه محصولات طبیعی و صمغ ها داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه باید دانشگاه ها را وادار به ارائه پژوهش های علمی و کاربردی کنیم، افزود: در حال حاضر سند گیاهان دارویی در این وزارت خانه در حال تصویب است و برای این سند در پی یک نقشه راه هستیم.

رییس دفتر مشاور معاون پژوهشی وزارت علوم در پایان گفت: توجه به صدور مجوز صنایع غذایی، توجه ویژه به بحث فناوری، مجوز دادن به نشریات تخصصی در حوزه صنایع غذایی، افزایش تعداد مقالات، افزایش رشته های مربوط به گیاهان داروی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها را به سمت ارائه پژوهش های علمی و کاربردی هدایت کنیم

دانشگاه ها را به سمت ارائه پژوهش های علمی و کاربردی هدایت کنیم