مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1393 ساعت 11:132014-10-22فرهنگي

پرویز شیخ طادی: برخی هنرمندان با افتخار می گویند ما حکومتی نیستیم


جریان روشنفکری سمی شد که آرام آرام وارد سینما و فرهنگ ما شد تا جایی که الان برخی هنرمندان ما به این افتخار می کنند که ما حکومتی نیستیم.

- سایت ایران اسلامی نوشت: جنجال سازی اخیر جریان خاص سیاسی بر سر اکران دوفیلم حامی فتنه تمام آن چیزی نیست که این روز ها در حال تحمیل شدن بر سینمای ایران است، بلکه در این میان آنچه مهم است مغفول ماندن ارزش های اسلامی و انقلابی در فیلم های ساخته شده در سینمای کشور و حرکت به سمت ابتذال است که نشان از نفوذ گسترده حریان مذکور در حوزه سینما دارد.

پرویز شیخ طادی کارگردان سینما، درباره نفوذ یک جریان خاص روشنفکری و مخالف حکومت در سینمای ایران به خبرنگار ایران اسلامی می گوید: به نظر من مهمترین جریانی که باعث شد دانشگاه ها، مراکز فرهنگی و هنری تحت تاثیر قرار گیرند مسئله ورود کشتی روشنفکری بود، یعنی انبوه اندیشه های روشنفکری، در غالب نمایشی مختلف.

وی ادامه می دهد: جریان روشنفکری که در واقع تیره فکری به حساب می آید، وارد شد که شریعت تراشی کند و آمد که در اپوزیسیون و کمونهای کوچک با هر دولتی مخالفت کند.

این جریان وجه تمایزش در هر دوره، مخالفت کردن و مخالف خوانی است.

این جریان سمی شد که آرام آرام وارد سینما و فرهنگ ما شد تا جایی که الان برخی هنرمندان ما به این افتخار می کنند که ما حکومتی نیستیم یعنی ما با ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرویز شیخ طادی: برخی هنرمندان با افتخار می گویند ما حکومتی نیستیم

پرویز شیخ طادی: برخی هنرمندان با افتخار می گویند ما حکومتی نیستیم