مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1393 ساعت 11:082014-10-22فرهنگي

چراغ تئاتر شهر در محرم روشن است/ نمایشنامه خوانی در «شب های واقعه»


در نشست خبری سوگواره «شب های واقعه» که ویژه برنامه مناسبتی اداره کل هنرهای نمایشی است جزییات برگزاری این برنامه و مجالس تعزیه، پرده خوانی و اجرای نمایشنامه خوانی در تهران و شهرستان های مختلف تشریح شد.

- چراغ تئاتر شهر در محرم روشن است/ نمایشنامه خوانی در شب های واقعه در نشست خبری سوگواره شب های واقعه که ویژه برنامه مناسبتی اداره کل هنرهای نمایشی است جزییات برگزاری این برنامه و مجالس تعزیه، پرده خوانی و اجرای نمایشنامه خوانی در تهران و شهرستان های مختلف تشریح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، نشست خبری سوگواره شب های واقعه که ویژه برنامه مناسبتی اداره کل هنرهای نمایشی است، روز چهارشنبه 30 مهرماه در سالن مشاهیر تئاتر مجموعه تئاتر شهر برگزار شد.

در این جلسه عباس غفاری مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، رضا دادویی رییس شورای نظارت و ارزشیابی و محمد جعفریان مدیر روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر حضور داشتند و به جزییات این ویژه برنامه که مناسب با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حسین بن علی (ع) برنامه ریزی شده است، اشاره کردند.

غفاری در ابتدای این نشست با اشاره به اینکه در ایام ماه رمضان اداره کل هنرهای نمایشی مجالس مهر و ماه را در تهران و 10 استان دیگر برپا کرده بود که بازتاب و استقبال گسترده ای بین عموم مردم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ تئاتر شهر در محرم روشن است/ نمایشنامه خوانی در «شب های واقعه»

چراغ تئاتر شهر در محرم روشن است/ نمایشنامه خوانی در «شب های واقعه»