مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1393 ساعت 09:282014-10-22اجتماعي

رفع تصرف بیش از 50 هکتار از اراضی ملی منطقه حفاظت شده ورجین


مدیرکل محیط زیست استان تهران از رفع تصرف بیش از 50 هکتار از اراضی ملی منطقه حفاظت شده ورجین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، محمد هادی حیدرزاده با اعلام این خبر گفت: با پیگیریهای بی وقفه اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران در ماه های گذشته، حکم رفع تصرف اراضی ملی در منطقه حفاظت شده ورجین از مراجع قضایی اخذ شد.

وی با اشاره به تخریب چندین مورد ساخت و ساز غیر مجاز و رفع تصرف اراضی ملی منطقه حفاظت شده ورجین در چند روز گذشته افزود: عصر روز گذشته با حضور فرماندار شهرستان شمیرانات و جمعی از مسئولان شهرستان بیش از 50 هکتار از اراضی ملی منطقه حفاظت شده ورجین توسط یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان و با همکاری نیروهای پلیس امنیت تهران بزرگ و اداره منابع طبیعی رفع تصرف شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان جزییات بیشتری از این رفع تصرفات اظهار داشت : این رفع تصرفات شامل 2 قطعه از اراضی منطقه با مساحت های حدود 400 هزار و 110 هزار متر مربع جمعا در حدود 510 هزار متر مربع بوده است.

حیدرزاده با اشاره به اینکه این پرونده های حقوقی از جمله پرونده های بسیار مهم و در جریان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شمیرانات بود تصریح کرد: خوشبختانه پس از سالها دست متصرفان از این اراضی ملی کوتاه شد و حقوق مردم به بیت المال بازگشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف بیش از 50 هکتار از اراضی ملی منطقه حفاظت شده ورجین

رفع تصرف بیش از 50 هکتار از اراضی ملی منطقه حفاظت شده ورجین