مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1393 ساعت 06:322014-10-22دانش

ثبت نام مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد خمینی شهر آغاز شد 


 ثبت نام مسابقات قرآن و عترت در دانشگاه آزاد واحد خمینی شهر روز گذشته برای دانشجویان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار "خبرگزاری دانشجو" از اصفهان"، مسابقات قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه آزاد خمینی شهر که از شنبه گذشته ثبت نام آن آغاز شده است، در چهار بخش و موضوعات مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی و هنری برگزار می شود.

این مسابقات در بخش کتابخوانی با موضوعات تفسیر و ترجمه قرآن، زندگانی معصومین(ع)، زیارت عاشورا، نماز، احکام، نهج البلاغه، بخش شفاهی به صورت حفظ و قرائت قرآن کریم، بخش هنر و ادبیات دینی در شاخه های نمایشنامه و داستان نویسی، شعر، عکس، نقاشی، طراحی، تذهیب، خطاطی، قالی بافی، مشبک کاری، فیلم کوتاه وا نیمیشن و بخش پژوهش در قالب های نرم افزارهای علوم اسلامی، وبلاگ نویسی مذهبی، تحقیقات و پایان نامه برگزار خواهد شد.

امتیازات ویژه این مسابقات پرداخت جوایز نقدی، افزایش دو نمره به یکی از دروس عمومی گروه معارف اسلامی و ایجاد اولویت در ثبت نام ترم تحصیلی جهت منتخبین و همچنین اهدای کتاب مسابقات به صورت رایگان به همه شرکت کنندگان خواهد بود.

دانشجویان دانشگاه آزاد خمینی شهر، می توانند از طریق واحدهای کانون قرآن و عترت این دانشگاه و یا از طریق سامانه دانشجویی در این مسابقات شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد خمینی شهر آغاز شد 

ثبت نام مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد خمینی شهر آغاز شد