مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1393 ساعت 05:382014-10-22دانش

راه اندازی رشته دکتری کتابداری پزشکی به شیوه مجازی


معاون آموزشی دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران از راه اندازی رشته دکتری تخصصی (PhD) کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی به شیوه مجازی برای نخستین بار در کشور خبر داد و گفت: - هدف از راه اندازی این رشته توسعه آموزش های مجازی است و کلاسها به شیوه مجازی (نیمه حضوری) برگزار می شود.

دکتر ریتا مجتهد زاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه علوم پزشکی تهران، با اشاره به اینکه این رشته با مشارکت دانشکده پیراپزشکی و مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران راه اندازی شده است افزود: این رشته علاوه بر حفظ کیفیت آموزشی، امکان تحصیل برای افرادی که امکان حضور تمام وقت در دانشگاه را ندارند فراهم می کند.

وی در خصوص رشته دکتری تخصصی رشته کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی توضیح داد: از جمله فعالیت های این رشته مطالعه در مورد نیازسنجی و رفتار اطلاع یابی استفاده کنندگان، جمع آوری، سازماندهی و اشاعه منابع اطلاعاتی با بهره گیری از آخرین روشهای علمی و حفاظت و نگهداری انواع منابع اطلاعاتی در کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی است.

معاون آموزشی دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه این رشته به شیوه نیمه حضوری و با استفاده از روش های مختلف تدریس و با تاکید بر مشارکت فعال دانشجویان ارائه می شود اظهار کرد: کلاس های حضوری اول و آخر ترم هرکدام به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی رشته دکتری کتابداری پزشکی به شیوه مجازی

راه اندازی رشته دکتری کتابداری پزشکی به شیوه مجازی