مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1393 ساعت 01:532014-10-21ورزشي

باشگاه ها باید از حق پخش تلویزیونی مسابقات سهم داشته باشند


سرمربی تیم فوتبال صبای قم با اشاره به اختلاف سازمان لیگ و صدا و سیما بر سر مبلغ حق پخش تلویزیونی گفت: باشگاه ها باید از حق پخش تلویزیونی سهم داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، صمد مرفاوی در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم های صبای قم و گسترش فولاد تبریز که شامگاه سه شنبه در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد، اظهار داشت: امروز بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و می توانستیم در اوایل بازی به گل برسیم اما موقعیت هایمان تبدیل به گل نشد و تیم حریف هم با انگیزه و خوب کار کرد و بازی سختی برابر این تیم داشتیم.

وی گفت: گسترش فولاد تیمی است که از فضا استفاده خوبی می کند و در بازی روی زمین حریف قدرتمندی است به همین دلیل تلاش کردیم فضا را از این تیم بگیریم و به همین دلیل، گسترش فولاد بازی مستقیم را در دستور کار قرار داد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم افزود: هافبک های میانی ما در نیمه اول با عجله بازی می کردند و توپ های زیادی را در وسط میدان از دست دادیم اما در ادامه شرایط بهتر شد و تغییراتی که در تیم ایجاد کردیم سبب شد میانه میدان را به کنترل خود در آوریم.

مرفاوی بیان داشت: انگیزه زیادی برای کسب 3 امتیاز داشتیم و می خواستیم خودمان را به بالای جدول نزدیک کنیم البته تیم گسترش فولاد هم حریف آسانی نبود و با انگیزه کار می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه ها باید از حق پخش تلویزیونی مسابقات سهم داشته باشند

باشگاه ها باید از حق پخش تلویزیونی مسابقات سهم داشته باشند