مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1393 ساعت 22:432014-10-21بين الملل

رشوه خواری داعش از کاروان های حامل کمک های غرب


پایگاه آمریکایی "دیلی بیست" گزارش داد، کمک هایی که کشورهای غربی برای آوارگان در سوریه و عراق می فرستند در نهایت باعث ثروتمند شدن داعش می شود زیرا شبه نظامیان این گروه برای این که اجازه به ورود این محموله ها به مناطق درنظر گرفته شده بدهند، - رشوه های هنگفت دریافت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روزنامه دیلی میل، آن گونه که گزارش شده، خودروهایی که حامل کمک های غربی ها برای خانواده های آوارگان جنگ زده سوریه و عراق هستند، مجبورند برای آن که به مناطق مورد نظر بروند رشوه های هنگفتی را به شبه نظامیان داعش پرداخت کنند.

پایگاه آمریکایی دیلی بیست گزارش داد که ایست بازرسی هایی از سوی داعش در جاده های اصلی ایجاد شده و کامیون هایی که حامل غذا و کمک های پزشکی برای آوارگان جنگ زده هستند هنگامی که به این ایست بازرسی ها می رسند متوقف شده و برای ادامه مسیرشان مجبور به پرداخت رشوه می شوند و این منبع درآمد جدیدی را برای تروریست های داعش ایجاد کرده است.

براساس این گزارش ها این رشوه ها تحت عنوان مبهم هزینه های حمل و نقل پرداخت می شوند تا توجهی به این حقیقت که پول های هنگفت غربی ها به انجام امور روزانه شبه نظامیان داعش کمک می کنند، جلب نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشوه خواری داعش از کاروان های حامل کمک های غرب

رشوه خواری داعش از کاروان های حامل کمک های غرب