مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1393 ساعت 22:232014-10-21سياسي

رییس اتاق اصناف همدان خبر داد بکارگیری نرم افزار پلمب تا سه ماه آینده در همدان


رییس اتاق اصناف همدان با اشاره به اینکه نرم افزار پلمب تا سه ماه آینده بکارگیری خواهد شد، گفت: در حال حاضر واحد پلمب اتاق اصناف بعد از ظهرها نیز به فعالیت خود مشغول است.

- " از همدان، حمیدرضا فرسایی وحید شامگاه سه شنبه در اجلاس ماهانه اتاق اصناف همدان با اشاره به اینکه اجلاس اتاق اصناف هر دو ماه یک بار برگزار خواهد شد، اظهار کرد: بر اساس آیین نامه جدید هیئت رییسه باید گزارش عملکرد سه ماه خود را به روسای اتحادیه اعلام کرده و برنامه های سه ماه آینده خود را مطرح کنند.

وی با تأکید بر اینکه حل مسئله صدور جواز کسب پس از سال ها اتفاق بسیار مبارکی است، افزود: اخیراً با توجه به اقداماتی که با همکاری شهرداری صورت گرفته طرح تثبیت تجاری واحدهای صنفی نیز به نقطه مطلوبی رسیده و اقدامات در این زمینه همچنان ادامه دارد.

رییس اتاق اصناف همدان با بیان اینکه سفرهای تحقیقی و پژوهشی برای رونق فضای کسب و کار در همدان در نظر گرفته شده، تصریح کرد: سفرهای داخلی و خارجی برای اصناف همدان در نظر گرفته شده تا با سیستم های اقتصادی مختلف آشنایی پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه در سه ماه گذشته عملکرد مثبت و رو به رشدی نداشتیم، ادامه داد: حاشیه سازی و برخی از مسائل پیش آمده باعث کاهش سرعت حرکت اتاق اصناف در راه انجام وظایف خود شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اتاق اصناف همدان خبر داد بکارگیری نرم افزار پلمب تا سه ماه آینده در همدان

رییس اتاق اصناف همدان خبر داد بکارگیری نرم افزار پلمب تا سه ماه آینده در همدان