مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1393 ساعت 19:482014-10-21سياسي

رییس اداره تبلیغات اسلامی آبیک: دانش آموزان زنگ نماز را در مدرسه جدی بگیرند


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک گفت: دانش آموزان زنگ نماز را در مدرسه جدی بگیرند.

- " از آبیک، حجت الاسلام سید جلال حسینی امشب در نخستین جلسه ستاد اقامه نماز آموزش و پرورش در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک اظهار کرد: با توجه به اینکه معلمان در همه زمینه ها می توانند الگو باشند باید در مدارس نیز به موضوع نماز اهمیت ویژه دهند و دانش آموزان را به نماز ترغیب و تشویق کنند.

وی با اشاره به این حدیث از پیامبر اکرم (ص) که نخستین چیزی که در قیامت از انسان سؤال می شود نماز است، افزود: مسئولان آموزش و پرورش باید در راستای تشویق دانش آموزان به اقامه نماز گام های ارزنده ای بردارند.

این مسئول ادامه داد: با توجه به هزینه های ایاب و ذهاب روحانیان برای اقامه نماز جماعت در مدارس، مطلوب است مسئولان آموزش و پرورش تدابیری اندیشیده تا این مشکل رفع شده و روحانیان بتوانند در مدارس بیشتر، نماز جماعت را اقامه کنند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک تصریح کرد: نماز باید به گونه ای در جامعه نهادینه شود که با خون و گوشت و پوست آحاد جامعه عجین شود چراکه امام حسین (ع) برای اقامه نماز به شهادت رسید.

عضو شورای اسلامی شهر آبیک نیز در این جلسه بر رفع مشکلات نمازخانه های مدارس قول مساعد داد و گفت: لازم است یک جدول زمانبندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اداره تبلیغات اسلامی آبیک: دانش آموزان زنگ نماز را در مدرسه جدی بگیرند

رییس اداره تبلیغات اسلامی آبیک: دانش آموزان زنگ نماز را در مدرسه جدی بگیرند