مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1393 ساعت 19:082014-10-21اقتصادي

مشاور عالی وزیر جهاد کشاورزی: کوچک شدن اراضی کشاورزی کار درستی نبود


کوچک شدن اراضی کشاورزی کار درستی نبود.

- " از سمنان، سیدمحمدحسین شریعتمدار امشب در نشست مدیران و دست اندرکاران اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان که با حضور مسئولانی از جهاد کشاورزی، رییس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان و .

.

.

برگزار شد، اظهار کرد: تمام مشکلات 50 سال اخیر در بخش آب تاکنون جمع شده و به نسل حاضر رسیده و درست است که مشکلات زیادی داریم؛ ولی باید با این مشکلات کنار بیاییم و راه را باز کنیم.

وی افزود: کوچک شدن اراضی کشاورزی کار درستی نبود و این اراضی هم چنان و به مرور زمان کوچک تر می شود و بهره وری آب هم کاهش می یابد و مشکل ایجاد می کند و باید کاری کنیم که اراضی کشاورزی تکه تکه نشوند.

رییس دفتر ساماندهی کشاورزی و آب اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران افزود: الگوی کشتی که وزارت جهاد کشاورزی در برنامه دارد، استفاده بهینه از هر متر مکعب آبی است که در اختیار داریم و خوشبختانه در مسائل آب، وفاق ملی در حال شکل گیری است و باید به آن توجه کنیم.

وی گفت: تغییر الگوی کشت از دشت به باغ در حال افزایش است و این امر فعالیت خوبی در بخش کشاورزی است؛ چون کشت محصول زراعی آب زیادی مصرف می کند و اگر به اندازه ای که نیاز داریم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور عالی وزیر جهاد کشاورزی: کوچک شدن اراضی کشاورزی کار درستی نبود

مشاور عالی وزیر جهاد کشاورزی: کوچک شدن اراضی کشاورزی کار درستی نبود