مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1393 ساعت 19:082014-10-21سياسي

فرماندار اسفراین: شهدا سند زنده افتخار، اقتدار و عزت ایران در جهان هستند


شهدا سند زنده افتخار، اقتدار و عزت ایران در جهان هستند.

- " از بجنورد، مهدی عابدی عصر امروز در نشست ستاد اجرایی کنگره سرداران ، شهدای گمنام و 421 شهید شهرستان اسفراین که با حضور روسای کمیته های اجرای کنگره  در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا، گفت: شهیدان نگارندگان کتاب هویت ملی و شخصیت دینی و انقلابی ما هستند.

وی ادامه داد: پاسداشت شهدا بر همه واجب و ضروری است و برای صیانت و پاسداری از آرمان های شهدا و هشت سال دفاع مقدس باید فرهنگ دفاع مقدس همانند حماسه عاشورا و کربلا به نسل های بعدی منتقل شود.

قائم مقام ستاد بزرگداشت کنگره شهدای اسفراین بیان کرد: آنچه که امروز داریم همه به برکت خون شهیدان است و کم ترین کار ما در برابر خون شهیدان، برگزاری این کنگره در گرامیداشت رشادت های آنان است.

فرماندار اسفراین ضمن قدردانی از تلاش دست اندرکاران ستاد کنگره شهدای شهرستان اسفراین، متذکر شد: بخشی از امورات مربوط به کنگره شهدا به وضعیت مطلوب نرسیده و با توجه به برنامه زمان بندی برخی از کارها اتمام نیافته که باید مسئولان کمیته ها در انجام آن امور تسریع نمایند .

معاون فرهنگی سپاه اسفراین نیز در این نشست گفت: باید به این باور برسیم که بدون فرهنگ ایثار و شهادت راه خوشبختی و پیشرفت را طی نخواهیم کرد و بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار اسفراین: شهدا سند زنده افتخار، اقتدار و عزت ایران در جهان هستند

فرماندار اسفراین: شهدا سند زنده افتخار، اقتدار و عزت ایران در جهان هستند