مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1393 ساعت 18:082014-10-21سياسي

امسال صورت گرفت کمک 38 میلیارد ریالی مردم فارس به جشن عاطفه ها


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد فارس از کمک 38 میلیارد ریالی مردم این استان به جشن عاطفه ها خبر داد.

- " از شیراز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس، محمد بدری اظهار داشت: بیستمین سال برگزاری جشن عاطفه ها با شعار مهر در انتظار مهر با محوریت مساجد و مراکز نیکوکاری و با همکاری صداوسیما، سازمان بسیج مستضعفین، سازمان آموزش وپرورش با محوریت سازمان دانش آموزی، مساعدت انجمن اولیا و مربیان و همچنین همکاری امور مساجد و اصناف برگزار شد که در این مورد در سطح این استان 38 میلیارد ریال جمع آوری شده است.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با سراسر کشور 5 هزار و 800 پایگاه در فارس نیز کمک های مردم خیر و نیکوکار این استان را دریافت کردند که این میزان کمک نسبت به سال گذشته 38 درصد رشد داشته است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس ادامه داد: جشن عاطفه ها طی سه روز و از چهارشنبه 16 تا جمعه 18 مهرماه جاری برگزار شد که چهارشنبه 16 این ماه در 4 هزار و 275 مدرسه کمک های دانش آموزان، معلمان و اولیا آنان جمع آوری شد.

بدری افزود: پنج شنبه 15 مهرماه جاری پایگاه های ثابت و سیار کمیته امداد امام خمینی (ره) سراسر این استان کمک های مردم نوع دوست را جمع آوری کردند که این جشن در روز جمعه 18 ماه جاری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال صورت گرفت کمک 38 میلیارد ریالی مردم فارس به جشن عاطفه ها

امسال صورت گرفت کمک 38 میلیارد ریالی مردم فارس به جشن عاطفه ها