مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1393 ساعت 13:582014-10-21اجتماعي

رییس پلیس راهور اردبیل: 70 درصد تصادفات فوتی درون شهری مربوط به عابرین پیاده است


70 درصد تصادفات فوتی درون شهری در استان اردبیل مربوط به عابران پیاده است که این آمار نگران کننده است.

- " از اردبیل، رحیم آقامحمدی عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهر اردبیل اظهار کرد: بی توجهی عابران پیاده به قوانین و مقررات سبب شده است تا مشکلات مختلف در این حوزه به وجود آید که سعی داریم با آموزش و همچنین فرهنگ سازی، توسعه برنامه های اطلاع رسانی سطح بینش و نگاه آنها را نسبت به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی افزایش دهیم.

وی عمده فوتی ها را در این زمینه مربوط به عابرین پیاده سالخورده و یا افراد کم  سن و سال دانست و گفت: باید تلاش کنیم تا این فرایند با آموزشها و ارتقای مهارت ها از همان دوران جوانی و نوجوانی ارتقا یابد.

آقامحمدی عنوان کرد: 50 درصد تصادفات در داخل شهر توسط خودرو و عابران پیاده اتفاق می افتد که در این زمینه لازم است مراقبت ها و هشدارهای پلیس جدی تر و بیشتر باشد.

رییس پلیس راهور استان اردبیل با اشاره به تخلف آشکار صاحبان برخی از واحدهای مسکونی که اقدام به ریختن مصالح ساختمانی در پیاده رو حتی قسمتی از خیابان ها می کنند افزود: اگر به واسطه همین سهل انگاری حادثه ای برای عابر پیاده اتفاق بیفتند مسئولیت آن با صاحب واحدی خواهد بود که اقدام به ساخت و ساز و یا ترمیم واحد مسکونی خودم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس راهور اردبیل: 70 درصد تصادفات فوتی درون شهری مربوط به عابرین پیاده است

رییس پلیس راهور اردبیل: 70 درصد تصادفات فوتی درون شهری مربوط به عابرین پیاده است