مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1393 ساعت 13:082014-10-21اقتصادي

شهردار زنجان: رکود در صنعت ساختمان مربوط به اقتصاد کلان کشور است


رکود در صنعت ساختمان مربوط به اقتصاد کلان کشور است.

- " از زنجان، محسن امین ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان اظهار داشت: رکود فعلی در صنعت ساخت و ساز استان و شهر زنجان که مورد تذکر یکی از اعضای شورای شهر زنجان بوده به دلیل وضعیت کلان اقتصادی کشور است.

وی در این جلسه به تذکرات مطرح شده توسط اعضای شورای اسلامی شهر زنجان پاسخ داد و یادآور شد: اجرای عملیات تملک املاک باقیمانده خیابان زینبیه غربی از طریق فراخوان و دعوتنامه از صاحبان واقع در مسیر درخواست شده است.

این مسئول ادامه داد: با وجود این روش شهرداری به سبب عدم تمایل مالکین واقع در طرح جهت فروش و تهاتر املاک نتیجه مناسبی به دست نیامده است.

شهردار زنجان، تسریع در انجام این طرح را نیاز به اعمال مواد 8 و 9 قانون دانست و تاکید کرد: شهردار زنجان برای عملیاتی شدن این طرح با مشکلات اعتباری مواجه است.

امین همچنین در جوابیه بند د اظهار داشت: قیمت پیشنهادی و درخواست نقدی و ملکی توسط شرکت سازه پایدار و ارائه قیمت های غیرمنطقی برای اجرای پل های روگذر مناسب نبوده است.

شهردار زنجان همچنین در ادامه پاسخ به بندهای تذکر داده شده، یادآور شد: در مورد ایجاد پارکینگ های عمومی در مرکز شهر با سرمایه گذاران مختلف بومی و غیربومی مذاکره و نسبت به انجام فراخوان اقدام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار زنجان: رکود در صنعت ساختمان مربوط به اقتصاد کلان کشور است

شهردار زنجان: رکود در صنعت ساختمان مربوط به اقتصاد کلان کشور است