مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1393 ساعت 12:532014-10-21اقتصادي

استاندار آذربایجان غربی تأکید کرد ضرورت شفاف سازی طرح نکاشت در آذربایجان غربی


استاندار آذربایجان غربی بر ضرورت شفاف سازی طرح نکاشت تأکید کرد.

- " از ارومیه، قربانعلی سعادت ظهر امروز در جلسه توجیه کشاورزان ستاد احیای دریاچه ارومیه، اظهار داشت: مهم ترین موضوع در بحث طرح نکاشت توجه به عکس العمل کشاورزان در خصوص طرح نکاشت و همچنین توجه به تبعات اجتماعی این طرح است.

وی ادامه داد: با توجه به بارندگی چند روز گذشته بیش از 400 میلیون متر مکعب وارد دریاچه شده و این موضوع نویدی برای تاخیر در خشکی این دریاچه است.

سعادت مداخله بشر در امور طبیعت یکی از مهم ترین موضوع در تخریب زیست محیطی بوده و هدف ما این است که این مداخله را به حداقل برسانیم.

استاندار آذربایجان غربی به موضوع احداث پل شهید کلانتری و عدم رعایت اصول استاندارد در مورد ساخت این پل اشاره کرد و گفت: ساخت این پل بدون هیچ گونه مطالعه اصولی صورت نگرفته و این موضوع تاپیر بسیار فراوانی در خشکی دریاچه ارومیه دارد.

سعادت، دومین عامل مهم در خشکی دریاچه ارومیه را افزایش سطح زیر کشت عنوان کرد و گفت: سطح زیر کشت در حوزه آبریز دریاچه ارومیه 150 هزار هکتار بوده و با افزایش این سطح زیر کشت به 400 هزار هکتار و همچنین مصرف آب بی رویه کشاورزی در مناطق کشاورزی یکی از مهم ترین عامل در خشکی دریاچه ارومیه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار آذربایجان غربی تأکید کرد ضرورت شفاف سازی طرح نکاشت در آذربایجان غربی

استاندار آذربایجان غربی تأکید کرد ضرورت شفاف سازی طرح نکاشت در آذربایجان غربی