مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1393 ساعت 10:082014-10-21اقتصادي

رییس اتاق صنعت و تجارت عمان: عمان آماده همکاری تجاری با مازندران است


رییس اتاق صنعت و تجارت عمان با بیان اینکه روابط سیاسی ویژه بین ایران و عمان سبب گسترش روابط تجاری می‏ شود گفت: عمان آماده همکاری تجاری با مازندران است.

- " از شهرستان نور، ابراهیم بن سعید ظهر امروز در نشست هیئت اقتصادی کشور عمان با فعالان اقتصادی استان مازندران در هتل نارنجستان نور اظهار داشت: روابط ایران و عمان در بخش سیاسی بسیار ویژه است که این روابط می‏ تواند به گسترش روابط اقتصادی کمک کند.

وی افزود: دیدار روسای دو کشور و نگاه دو سویه سبب برقراری تعادل سیاسی و اقتصادی بین دو کشور شد و شرایط ویژه اقتصادی مازندران و شهرت این استان و پیشنهاد سفر به مازندران از سوی سفیر نشان می دهد مازندران در بازرگانی و امور اقتصادی ید طولایی دارد.

رییس اتاق صنعت و تجارت عمان تصریح کرد: ما در پی آن هستیم که فرصت‎های مناسب اقتصادی بین عمان و مازندران فراهم شود و این دیدارهای دو جانبه و گفت‎وگوها می‎تواند فرصت‎های سرمایه‎گذاری را مهیا کند.

بن سعید ابراز داشت: به عنوان نماینده اتاق بازرگانی کشور عمان از سرمایه‎گذاران مازندران برای سرمایه گذاری در پروژه های استراتژیک و تجارت عمومی در عمان استقبال می کنیم.

وی افزود: در عمان در برخی مناطق پروژه های استراتژیک در حال ساخت داریم و بندری هم در کنار دریای عمان برای حمایت از کشتی های بزرگ ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اتاق صنعت و تجارت عمان: عمان آماده همکاری تجاری با مازندران است

رییس اتاق صنعت و تجارت عمان: عمان آماده همکاری تجاری با مازندران است