مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1393 ساعت 10:082014-10-21اجتماعي

تفاهمنامه آموزش فرهنگ شهروندی بین شهرداری و آموزش و پرورش فارس امضا شد


تفاهمنامه "آموزش فرهنگ شهروندی، سبک زندگی و مدیریت دغدغه های اجتماعی" به دانش آموزان شیرازی بین شهرداری شیراز و آموزش و پرورش فارس امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، معاون فرهنگی شهردار شیراز پیش از ظهر سه شنبه در نشستی خبری، گفت: موضوع این تفاهمنامه استفاده از ظرفیتها و امکانات موجود طرفین در اجرای برنامه های آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، گردشگری و عمرانی است.

محمد فرخ زاده اضافه کرد: هدف از انعقاد تفاهمنامه همکاری های لازم در زمینه های توانمندسازی و ارتقا سطح دانش و مهارت معلمان، خانواده ها و دانش آموزان در حوزه های فرهنگ شهروندی، علمی، اطلاع رسانی ، آموزش، تبادل اطلاعات و اجرای طرح ها است.

وی با بیان اینکه در تفاهمنامه امضا شده بین شهرداری شیراز و آموزش و پرورش فارس 24 زمینه همکاری لحاظ شده ابراز داشت: بزرگترین طرح آموزش فرهنگ شهروندی با عنوان طرح "شهر فرزانگان" که در سال تحصیلی گذشته در پایه چهارم ابتدایی برای آموزش دانش آموزان در حوزه های آموزش قانونمندی، حفظ اموال عمومی، بحث زائر و زیارت، فرهنگ شهروندی و همه مواردی که لازمه زندگی در شهر است، انجام شد در سال تحصیلی جاری نیز ادامه می یابد.

معاون فرهنگی شهردار شیراز افزود: طرح "شهر فرزانگان دو" نیز برای کودکان پیش دبستانی های شهر شیراز با همکاری موسس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهمنامه آموزش فرهنگ شهروندی بین شهرداری و آموزش و پرورش فارس امضا شد

تفاهمنامه آموزش فرهنگ شهروندی بین شهرداری و آموزش و پرورش فارس امضا شد