مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1393 ساعت 10:082014-10-21اقتصادي

خسارت 1200 میلیارد ریالی نخستین بارش پاییزی به باغداران اهری


سرپرست جهاد کشاورزی اهر از وارد آمدن خسارت یکهزار و 200 میلیارد ریالی به باغداران این شهرستان در نخستین بارش برف پاییزی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، احمد احمدی فر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بارش سنگین و ناگهانی نخستین برف پاییزی اهر در سه روز گذشته گفت: در این بارش سنگین برف خسارت قابل توجهی به درختان میوه باغداران این شهرستان وارد شده است.

سرپرست جهاد کشاورزی اهر با اشاره به نتایج بررسی ها و ارزیابی های صورت گرفته در خصوص میزان این خسارات خاطر نشان شد: متأسفانه بر اثر این بارش 1200 میلیارد ریال به درختان باغات اهر و روستاهای بخش مرکزی خسارت وارد شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: کارشناسان جهاد کشاورزی از نخستین ساعات دیروز با حضور در باغات روستاهای خسارت دیده این شهرستان نسبت به انجام کارشناسی های لازم برای برآورد خسارتی که به درختان مثمر و غیرمثمر وارد شده، اقدامات لازم را صورت داده اند.

دبیر کارگروه آب، کشاورزی و منابع طبیعی اهر گفت: جهاد کشاورزی اهر با تکمیل گزارشات خسارات وارده مراتب را به ستاد حوادث غیر مترقبه و سازمان جهاد کشاورزی استان جهت مساعدت و راهنمایی های لازم اعلام کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 1200 میلیارد ریالی نخستین بارش پاییزی به باغداران اهری

خسارت 1200 میلیارد ریالی نخستین بارش پاییزی به باغداران اهری