مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1393 ساعت 10:082014-10-21فرهنگي

توجه به حوزه سینمایی در روند فرهنگ سازی کودکان موثر است


سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فاروج گفت: توجه به حوزه سینمایی می تواند در روند فرهنگ سازی کودکان موثر باشد از این جهت باید به این حوزه بیشتر توجه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، جواد نظری صبح سه شنبه در حاشیه اکران فیلم های سینمایی کودک و نوجوان در فرهنگسرای شهرستان فاروج در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: استفاده خانواده ها به خصوص کودکان از محصولات سینمایی داخلی در تربیت فکری و ذهنی فرزندان بسیار تاثیر گذار است.

وی افزود: اکران فیلم های کودک و نوجوان که فاقد آثار مخرب هستند نیز می توانند در فرهنگ سازی و تربیت کوکان نقش داشته باشد.

نظری با تاکید براینکه خانواده یکی از ارکان اساسی و اصلی در تربیت فرزندان است تصریح کرد: خانواده ها در درجه اول نقش مهمی در رشد و تربیت کودکان و فرزندان خود به عهده دارند و در درجه بعدی آموزش و پرورش و سایر دستگاه های اجرایی مربوط با اقدامات خوب می توانند فرزندان را برای حضور مفید و موثر در جامعه آماده سازند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر رفتارهای انسان از طریق یادگیری شکل می گیرد گفت: خانواده به عنوان اولین و مهمترین پایگاه یادگیری فرزندان محسوب می شود از این جهت ضرورت دارد تا رفتارهای ناصحیح خود را کنار بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به حوزه سینمایی در روند فرهنگ سازی کودکان موثر است

توجه به حوزه سینمایی در روند فرهنگ سازی کودکان موثر است