مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1393 ساعت 10:082014-10-21سياسي

روایت کیهان از اسیدپاشی های اصفهان


با انتشار گزارش های دروغین و جهت دار BBC، برخی از زنجیره ای های داخلی مثل سربازانی که حکم آتش گرفته باشند، دستور کار را فهمیدند و مطیع و رام، موج داخلی را دامن زدند! - ماجرای اسیدپاشی های اصفهان که طی آن شخص یا اشخاصی با هویت فعلا نامعلوم، به چهره چند زن و دختر بی گناه اسید پاشیدند، در روزهای اخیر، موضوع رسانه ها و محافل شده و روز به روز دامنه و موج تازه ای پیدا می کند.

روزنامه کیهان در شماره امروز خود، با این مقدمه نوشت: اصل ماجرا از آنجا آغاز شد که اعلام شد در اصفهان، به چهره زن جوانی اسید پاشیده شده و اندکی بعد هم اعلام شد این حادثه تکرار شده و این تکرار ادامه یافت! تا آنجا که طی چند روز، 4 حادثه اسیدپاشی در شهر آرام و مذهبی اصفهان رقم خورد و زمینه ای شد برای اما اگرهای فراوان.

از یک سو مردم و خانواده هایی که این اخبار را می شنیدند، نگران سلامت خود و فرزندانشان بودند و از دیگر سو دائما بر التهاب و تب و تاب ماجرا افزوده و بازار شایعات داغ و داغتر می شد.

حتی در همان یکی دو روز اول، اخبار دیگری حاکی از اسیدپاشی زنجیره ای در تهران و دیگر شهرستان ها شایع شد!اما واقعا ماجرای اسیدپاشی چه بود و چرا در کوتاه زمانی با این حجم وسیع و با این شایعات گسترده در جامعه منتشر شد و آرامش روانی جامعه را مختل کرد؟! در این هیاهو اصل موضوع، یعن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت کیهان از اسیدپاشی های اصفهان

روایت کیهان از اسیدپاشی های اصفهان