مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1393 ساعت 09:522014-10-21بين الملل

روسیا الیوم: شورای فتح درباره تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی به تل آویو هشدار داد


شورای انقلابی جنبش فتح به اسراییل درباره تدوین هرگونه قانونی برای تقسیم مسجدالاقصی هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه تلویزیونی روسیا الیوم، شورای انقلابی فتح در بیانیه ای با طرح این هشدار افزود در صورتی که چنین اتفاقی بیفتد، منطقه خاورمیانه به طور کامل دچار انفجار خواهد شد.

یافا استیتی خبرنگار این شبکه در رام الله در گفتگویی زنده در خصوص جزییات موضع شورای انقلابی جنبش فتح در این خصوص گفت: موضع این شورا تفاوت زیادی با موضعگیری رسمی فلسطین ندارد.

این شورا در پایان چهاردهمین دور نشست های خود تاکید کرد تحولات قدس بسیار خطرناک است و ممکن است منطقه را به سمت نزاع دینی بکشاند.

این شورا به مقامات فلسطینی اختیار داد همه اقدامات لازم و قانونی را در عرصه بین المللی برای توقف اقدامات اسراییل اتخاذ کند و درباره خطر طرح اسراییل برای تقسیم مکانی و زمانی مسجدالاقصی هشدار داد و چنین اتفاقی را در صورت وقوع باعث به هم ریختن اوضاع منطقه دانست.

در ادامه گزارش آمده است: شورای انقلابی فتح از شورای امنیت خواست به عنوان مسئول تامین صلح و امنیت بین المللی برای نجات فلسطینیان وارد عمل شود.

شورای فتح همچنین تاکید کرد در صورتی که علیه پیش نویس قطعنامه فلسطین برای پایان دادن به اشغال از حق وتو استفاده شود، همه هماهنگی ها با اسراییل را که مبتنی بر پیمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیا الیوم: شورای فتح درباره تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی به تل آویو هشدار داد

روسیا الیوم: شورای فتح درباره تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی به تل آویو هشدار داد