مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1393 ساعت 08:332014-10-21سياسي

او به راستی بزرگ قوم بود؛ هیچ گاه از حمایت رهبر انقلاب دست برنداشت


آن مرحوم به راستی بزرگ قوم بود؛ از مجاهدان زجرکشیده نهضت اسلامی و از سابقون انقلاب و پیش کسوت نهاد روحانیت بود که همواره بر فراحزبی بودن این قشر و بی طرفی در منازعاتِ قدرت، - رحلت عالم وارسته و روحانی مبارز حضرت آیت الله مهدوی کنی، رییس محترم مجلس خبرگان رهبری را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، مجلس خبرگان رهبری، حوزه های علمیه و دانشگاه ها، خاندان مکرم آن مرحوم، جامعه روحانیت و خانواده انقلاب و ملت بزرگ ایران تسلیت می گویم.

آن مرحوم به راستی بزرگ قوم بود؛ از مجاهدان زجرکشیده نهضت اسلامی و از سابقون انقلاب و پیش کسوت نهاد روحانیت بود که همواره بر فراحزبی بودن این قشر و بی طرفی در منازعاتِ قدرت، تأکید می نمود.

مشی اعتدال او به خصوص در فضای انقلابی تأسیس نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار ارزشمند و الهام بخش بود و نمادی از پیوند مفهوم انقلاب و اعتدال بود.

او همواره با تدبیر سخن می گفت، راه اعتدال و میانه روی را برمی گزید و چراغ امید را در دل مشتاقان راه هدایت، پرفروغ نگاه می داشت.

نظام اسلامی در حساس ترین مقاطع تاریخ خود شاهد حضور خالصانه و مؤثر آن بزرگ بود که بی ریا و باشجاعت به میدان آمد و به آرمان ها و اصول انقلاب همواره وفادار ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

او به راستی بزرگ قوم بود؛ هیچ گاه از حمایت رهبر انقلاب دست برنداشت

او به راستی بزرگ قوم بود؛ هیچ گاه از حمایت رهبر انقلاب دست برنداشت